Kategorie

OptimiDoc

OptimiDoc je serverová aplikace, která vám pomůže zefektivnit práci s firemními dokumenty. Zjednoduší a urychlí práci vašim zaměstnancům, ochrání vaše dokumenty a sníží firemní náklady. To vše díky svým nástrojům pro zabezpečení, tisk, skenování, kontrolu nákladů a sledování stavu zařízení.

Specifikace

ZABEZPEČENÍ (Přihlašování kartou, práva, …)

autentizace

OptimiDoc uzamkne zařízení do doby než se něm přihlásí konkrétní uživatel pomocí:

  • Karty, PINu, jména&hesla nebo kombinacemi
  • Automatické přiřazení karty zadání PINu nebo jména&hesla
  • Podpora řady karetních standardů jako RFID, Mifare, HID, Legic,…
prist_prava

Možnost definice přístupových práv.

  • Pomocí práv lze jednotlivým skupinám přiřadit oprávnění například na barevný tisk, kopírování či skenovací šablony.
  • Práva lze také nastavit na jednotlivé sekce webového rozhraní a tím tak např. umožnit přístup vybraných osob ke svého oddělení.
sifrovani

Zabezpečení dat pomocí SSL:

  • Tisková data
  • Komunikace se zařízením
  • Digitalizované dokumenty

 

TISK (Tisk odkudkoliv a kdekoliv)

tisk_terminal

Pokročilý tiskový terminál

  • Zabezpečený tisk & Follow Me
  • Správa úloh
  • Nastavení dokončovacích možností (barevnost, duplex, počet kopií)
  • Náhled na tiskovou úlohu
mobilni_tisk

Mobilní tisk pomocí emailového serveru, Google Cloud Print a AirPrint

Dostupnost různých úložišť přímo na panelu zařízení

  • Google Drive, DropBox, Folder, SharedQ, OneDrive, OneDrive for Business
  • Podpora tisku office dokumentů, html, PDF, obrázky
tisk_pravidla

 Systém pravidel pro nastavení tiskových politik

  • Podmínky: login, skupina, uživatel, oddělení, zařízení, název úlohy
  • Akce: Odmítnutí operace, vynucení BW, vynucení duplexu, tisk všeho, přesměrování tisku

 

 

SKENOVÁNÍ (Jednoduché skenování jedním kliknutím)

scan_terminal

Skenovací aplikace pro pokročilé skenování dokumentů přímo z panelu zařízení

  • Podpora více skenovacích procesů
  • Přístupová práva
  • Definice pořadí
  • Podpora zpracování dokumentů ze složek.
scan_metadata

Manuální metadata pro popis dokumentu a další zpracování

  • Text, číslo, datum, seznam, SharePoint seznam, …
  • Fixní nebo volitelné nastavení skenování
  • Velikost stran, barevnost, duplex, rozlišení
scan_kvalita

Zlepšení kvality obratu před zpracováním

  • Autodetekce orientace stránky
  • Vyrovnání & vyčištění
  • Rozdělení dvoustran
  • Odstranění prázdných stran .....
scan_barcode

Podpora více než 20ti 1D a 2D čárových kódů:

  • Coda, EAN, UPC, PDF417, QR Code, …
    • Podpora operací s čárovými kódy
  • Separace dle znaku
  • Separace dle počtu znaků
  • Konverze dle konverzní tabulky
scan_separace

Separace skenovaných dokumentů pomocí:

  • Čárového kódu
  • Prázdnou stranou
  • Definovaným počtem stran
  • Zónou v dokumentu
scan_ocr

Extrakce dat ze zón ve strukturovaných dokumentech

Možnost využití regulárních výrazů pro omezení požadovaných informací.

  • Textové zóny
  • Zóny s čárovým kódem
scan_pojmenovani

Pojmenování dokumentů dle:

  • Uživatelských parametrů
  • MFP informací
  • Metadat
  • Zón
  • Čárových kódů
scan_konverze

Konverze dokumentů do nejpoužívanějších formátů:

  • .docx,.xlsx,.pptx
  • .txt
  • sPDF/A

Podpora více jak 200 jazyků

scan_destinace

Podpora řady destinací s možností přířazení více destinací na jeden skenovací proces

  • Folder, SharePoint, Fax server, Script, FTP, Google Drive, Email, OptimiDoc, DropBox, OneDrive, OneDrive for Business
  • Notifikační systém
Dokumentace ke stažení Dotaz k produktu
Mám zájem o více informací:

Přihlaste se k odběru novinek
Souhlasím

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací