Kategorie

    Záruční a pozáruční servis XEROX

    V případě zájmu o nákup nového stroje navštivte náš e-shop.

    Zabýváme se prodejem a servisem multifunkčních strojů i tiskáren.

     

    Specifikace
     Co je obsahem záruky?
    • Obsahem záruky je odpovědnost za to, že dodaný přístroj má v době dodání a po dobu záruky vlastnosti stanovené technickými podmínkami výrobce. Nositelem této odpovědnosti je firma Xerox CZECH REPUBLIC s.r.o.
    • Odpovědnost za vady, které se na stroji vyskytnou během záruční lhůty, spočívá v odstranění veškerých funkčních závad a poškození vzniklých vadou materiálu, vadnou konstrukcí, nebo vadnou montáží. Pracovníky firmy Xerox CZECH REPUBLIC s.r.o., nebo autorizovaného servisního partnera, bude provedena bezplatná oprava nebo výměna vadného dílu za bezvadný.
    • Záruční doba na přístroj je daná výrobce a platí ode dne instalace stroje, pokud instalace, údržba a opravy, záruční servis a profylaktické prohlídky jsou prováděny pouze odbornými pracovníky firmy Xerox CZECH REPUBLIC s.r.o., nebo jeho autorizovaným servisním partnerem.
    • Podmínkou platnosti záruky je to, aby byl stroj používán pouze k účelům, ke kterým je určen, a za podmínek uvedených v uživatelské příručce a používání originálního spotřebního materiálu Xerox. Jako vada se neuznává poškození a mimořádné opotřebení, které vzniklo nedostatečnou péčí, nedodržováním postupů uvedených v návodu k obsluze a údržbě stroje, přetěžováním stroje, byť i přechodným, poškozením způsobeným majitelem nebo třetí osobou, náhodou, nebo vyšší mocí a přirozeným opotřebením stroje, nebo jeho jednotlivých částí.
    • Záruka se nevztahuje na části zařízení s omezenou životností u kterých dochází k přirozenému opotřebení úměrnému objemu kopírování.
    Co není součástí záruky?
    • oprava škody vyplývající z pokusů jiných pracovníků než zástupců společnosti Xerox o instalaci, opravu nebo servis výrobku, pokud není určen zástupcem společnosti Xerox
    • oprava poškození, poruchy nebo zhoršení výkonu v důsledku nesprávného použití nebo připojení k nekompatibilnímu zařízení nebo paměti
    • oprava poškození, poruchy nebo zhoršení výkonu způsobené použitím spotřebního materiálu nebo spotřebního materiálu jiných výrobců než Xerox nebo použitím spotřebního materiálu Xerox, který není určen pro použití s ​​touto tiskárnou
    • údržba či čištění stroje nebo oprava poruchy vyplývající z neprovedení pravidelné údržby
    • oprava poškození, poruchy nebo degradace výkonu vyplývající z použití výrobku v prostředí, které nesplňuje provozní požadavky stanovené v referenční příručce
    • oprava stroje při překročení objemu tisku uvedeného výrobcem
    • instalace náhradních součásti, které jsou považovány za vyměnitelné zákazníkem
    • podpora softwaru, který není dodán firmou Xerox
    • poskytovat aktualizace softwaru nebo firmwaru nebo další upgrady
    Prodloužení záruky:
    •  Ke všem strojů Xerox je možno dokoupit prodlouženou záruku až na 4 roky
    Servisní zásah:
    • Vyřízení servisní požadavku je možné pouze po předchozí emailové nebo telefonické dohodě nebo konzultaci
    • Stroj na servis je možné přinést i na naši prodejnu
    • Servis strojů provádíme v pracovní době Pondělí - Pátek 8,00 - 17,00 hod.
    • Veškěré servisní úkony, doprava technika je hrazena dle aktuálního ceníku servisních prací
    Vzdálená pomoc: teamviewer-support-web2
    Dokumentace ke stažení
    Dotaz k produktu
    Mám zájem o více informací:

    Přihlaste se k odběru novinek
    Souhlasím

    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací