Servisní smlouva

V případě zájmu o nákup nového stroje navštivte náš e-shop.

Zabýváme se prodejem a servisem multifunkčních strojů i tiskáren.

 

Proč potřebuji smlouvu o servisní službě společnosti Xerox?
Produkty Xerox jsou navrženy a vyrobeny tak, aby poskytovaly špičkový výkon při správné údržbě a servisu. Smlouva o údržbě s úplnou servisní službou Xerox (FSMA) je nejekonomičtějším způsobem, jak zajistit, že máte přístup k dodávkám spotřebního materálu, opravám v místě instalce, nabídkám vzdálené podpory a podpoře online.

Specifikace
Co je zahrnuto ve smlouvě o servisní službě společnosti Xerox?
  • Problémy jsou vyřešeny rychleji a jednodušeji.
  • Správná řešení, v místě potřeby.
  • Minimální narušení vašeho podnikání, méně zbytečných služeb.
  • Pokud je vyžadována podpora na místě, všechny díly a práce jsou součástí Xerox FSMA a máte zaručeno, že používáme pouze autorizované součásti Xerox.
  • Veškeré poplatky jsou zahrnuty ve vašem Xerox FSMA, což zaručuje žádné skryté náklady, což umožní co nejrychlejší opravu.
Výhody Servisní smlouvy:
  • pevně stanovená cena tisku černobílé i barevné strany (platná po dobu trvání smlouvy)
  • fakturace na základě stavu počítadla stroje (žádné závazky měsíčního objemu tisku)
  • výměna i běžné opotřebených dílů
  • opravu v místě instalace
  • dodávku veškerého spotřebního materiálu
  • reakční dobu 4 - 6 hodin (v pracovní době)
  • garanci provozuschopnosti stroje
  • telefonickou podporu a přístup do online zákaznického webového systému „Chester
  • automatický odečet počítadel Smart E-Solutions
Vzdálená pomoc: teamviewer-support-web2
Dotaz k produktu
Mám zájem o více informací:

Přihlaste se k odběru novinek