Mějte přehled a kontrolu, kdo a co ve firmě tiskne!

Stále přemýšlíte, jak si zjednodušit práci a ušetřit čas a peníze?

V rámci našich obchodních jednání narážíme často na to, že mnohdy ani ředitel či majitel nemá přehled ,co všechno zaměstnanci ve firmě tisknout. Pro firmu nepřehlednost znamená zejména zbytečné náklady navíc. Přitom řešení je jednoduché. Serverový software OptimiDoc a a zajistit tak kontrolu nad tisky na mulftifunkčních strojích Xerox.

Co to v praxi znamená a s čím to pomůže?

Díky OptimiDocu má každý zaměstnanec svou vlastní identifikaci a profil. V praxi to znamená, že se k tiksovému zařízení přihlásí buď přístupovou kartou, čipem nebo PIN kódem a veškeré tisky se uloží k jeho profilu – ať již jde o množství, náklad či dokonce náhled (a to z obou stran). Pro firmu to znamená, že má ideální přehled o tom, co kdo ve společnosti tiskne a je možné eliminovat nejen soukromé tisky zaměstnanců, ale také dokumenty, které není nutné tisknout.

OptimiDoc jde ještě dál, nabízí správci omezit či úplně odmítnout některé operace. A to nejen pro jednotlivce, ale i pro různe skupiny uživatelů. Pokud kolega ze skladu tiskne pouze výdejní listy či příjemky, nepotřebuje barevný tisk. Přednastavením práv mu bude povolen tisk pouze černobílý.

Ve větších provozech je ideální využít funkci „Follow me“ . Díky ní si můžete vyzvednout dokument na kterékoliv tiskárně ve firmě.

OptimiDoc je ideální způsob jak si hlídat zbytečné náklady.

    

Opimidoc logo


Přihlaste se k odběru novinek